U prezzu di u nichel LME cresce à u massimu di 7 anni u 20 ottobre

U prezzu di u futuru di trè mesi di u nichel nantu à a Borsa di Metalli di Londra (LME) hè cresciutu di 913 $ US/ton ieri (20 d'ottobre), chjusu à 20 963 USD/ton, è u più altu intraday hà culpitu 21 235 USD/ton. Inoltre, u prezzu spot hè cresciutu assai da US $ 915.5/ton, righjunghjendu US $ 21,046/ton. U prezzu di u futuru hà righjuntu un novu altu da maghju 2014.

Intantu, l'inventariu di u mercatu di LME di nichel hà continuatu à calà, da 354 tunnellate à 143,502 tunnellate. A diminuzione in uttrovi hè stata finu à 13,560 tunnellate.

Sicondu i participanti di u mercatu, u dollaru americanu hà cuntinuatu à debilitatu, è a produzzione di nichel di Vale hà avutu una diminuzione annu di 22% à 30.200 tunnellate in u terzu trimestre, accumpagnata da a so previsione più bassa di pruduzzione di nichel à 165.000-170.000 tunnellate questu annu. , cusì spinghjendu i prezzi di nichel.
Torna à Steel News

I mulini di l'acciaio inossidabile di Taiwan anu annunziatu i so prezzi per nuvembre è l'aumentu ùn era micca altu quantu l'aspettattivi di u mercatu.

Sicondu i mulini, u costu di a materia prima era sempre altu è anu cunsideratu ancu l'altu inventariu. Aghjunghjenu ligeramente u prezzu per nuvembre. Tuttavia, e misure di razionamentu di l'energia di a Cina anu strettu l'offerta.

Inoltre, i mulini europei anu aumentatu u supplementu energeticu da EUR 130 à 200 per l'alti costi energetichi. I mulini di Taiwan anu decisu di riflette moderatamente i costi di a materia prima aumentendu i prezzi per Novembre.

Dopu questu, i clienti downstream puderanu avè più competitività in u mercatu di l'esportazione. Hè statu previstu chì u rendiment di l'esportazione serà bonu durante nuvembre / dicembre.

Finu à u 1 di nuvembre, Nikel hè finu à a crescita chì face chì u prezzu di l'esportazione inossidabile hè assai altu cumparatu cù l'offerta precedente. Questu significa chì u costu di l'industria di l'acciaio inox hè assai altu ch'è prima. In questa cundizione, u prezzu di vendita di a produzzione ligata deve esse più altu. Oghje, Covid-19 hè sempre assai periculu in a maiò parte di i paesi, u costu di a vita hè sempre più altu, se sta malatia cuntinueghja per un bellu pezzu, ci vole à avè una influenza negativa in l'industria di l'acciaio.
news

 


Tempu di Postu: Nov-02-2021

Tempu di posta:11-02-2021
  • Previous:
  • Next:
  • Lasciate u vostru Messaghju